مجله پزشکی

پیشگیری از بیماریها، درمان های خانگی، طب سنتی

مجله پزشکی

پیشگیری از بیماریها، درمان های خانگی، طب سنتی

متاسفانه بسیاری از ما از تیرگی ناحیه تناسلی ، کشاله ران و زیر بغل رنج میبریم . خب این تیرگی ها زیبایی را از ما میگیرند . مثلا وقتی زیر بغلمان تیره هست نمیتوانیم تاپ یا بلیز بی استین بپوشیم . چون میترسیم دیگران ناخوداگاه نگاهشان به زیر بغل ما بخورد و ما را مسخره کنند .

اما به گزارش سایت پزشکی طب فارسی شما میتوانید این تیرگی را با مواد و داروهای گیاهی کمرنگ تر یا حتی رفع کنید . برخی از این مواد گیاهی را به شما معرفی میکنیم . یادتان باشد این ها یک شبه جواب نمی دهند و باید کمی صبر داشته باشید.





رفع سیاهی زیر بغل با شیر

برای رفع سیاهی زیر بغل می توانید از شیر استفاده کنید. به گزارش سایت طب فارسی شیر دارای ویتامینها و اسیدهای چربی است که برای پوست بسیار مفید است. این مواد رنگ پوست را روشن میکند.

برای اینکار کافیست ۲ قاشق سوپخوری شیر را با ۱ قاشق کشک و ۱قاشق آرد مخلوط کنید. سپس حدود ۱۵ دقیقه آن را به زیر بغل خود بمالید. سرانجام آن را با آب سرد بشویید. این ترکیب باعث از بین رفتن سلولهای مرده و صاف شدن پوست خواهد شد و سیاهی زیر بغل را برطرف میکند

همچنین میتوانید شیر و عسل و زعفران را با هم ترکیب کنید و به نقاط تیره بدن بمالید.



رفع سیاهی زیر بغل با سرکه
رفع سیاهی زیر بغل با سرکه



رفع سیاهی زیر بغل با سرکه

برای رفع سیاهی زیر بغل می توانید از سرکه استفاده کنید. برای این کار کافیست سرکه را با آرد برنج مخلوط کنید تا خمیری از آن بدست اید.  برای استفاده از ان بعد از گرفتن یک حمام آب داغ مقداری از آن را به زیر بغل بمالید. بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی پوستتان ان را با آب گرم بشویید. این ترکیب باعث از بین رفتن تمام جرمها و باکتریهایی می شود که از سلولهای مرده زیر بغل شما تغذیه می کنند. همچنین پوست زیر بغل شما را سفید و شفاف میکند.


رفع سیاهی زیر بغل با سیب زمینی

برای رفع سیاهی زیر بغل می توانید از سیب زمینی استفاده کنید. سیب زمینی دارای اسیدی است که میتواند نقاط تیره بدن را سفید کند.

به گزارش سایت طب فارسی دو روش برای استفاده از سیب زمینی جهت درمان تیرگی نقاط سیاه بدن وجود دارد:

۱- برش نازکی از سیب زمینی را به زیر بغل بمالید.

۲- سیب زمینی را رنده کرده و آب آن را به زیر بغل خود بمالید و بعد از ۱۰ دقیقه آن را با آب سرد بشویید.

رفع سیاهی زیر بغل با خیار

برای رفع سیاهی زیر بغل می توانید از خیار استفاده کنید. شما می توانید از آب خیار تنهایی برای سفید کردن زیر بغل خود استفاده کنید.  همچنین می توانید آب خیار را با مقداری زرد چوبه و چند قطره آبلیمو مخلوط کرده  و ماسک درست کنید. بعد از نیم ساعت این ماسک را بشویید.


رفع سیاهی زیر بغل با جوش شیرین

برای رفع سیاهی زیر بغل ما به شما جوش شیرین را پیشنهاد می کنیم. برای روشن کردن پوست زیر بغل خود باید از یک لایه بردار خانگی مثل جوش شیرین استفاده کنید. شما میتوانید جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و یک ماسک سفت درست کنید.


رفع سیاهی زیر بغل با روغن نارگیل

برای رفع سیاهی زیر بغل ما به شما روغن نارگیل را پیشنهاد می کنیم. روغن نارگیل دارای ویتامین های مختلفی مانند ویتامین E است که سبب روشن شدن تیرگی زیر بغل شما خواهد شد. قبل از حمام زیر بغل خود را با روغن نارگیل به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ماساژ دهید. به مرور نتایج استفاده از این روغن را به وضوح خواهید دید.



رفع سیاهی زیر بغل با لیمو
رفع سیاهی زیر بغل با لیمو


رفع سیاهی زیر بغل با لیمو

برای رفع سیاهی زیر بغل ما به شما لیمو را پیشنهاد می کنیم. لیمو یکی از مهمترین سفید کننده های طبیعی است. لیمو یکی از تمیز کننده های طبیعی بوده و همچنین خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی دارد.

برای سفید شدن زیر بغل کافیست یک تکه از لیمو را برداشته و آن را به ناحیه زیر بغل بمالید . سپس بعد از چند دقیقه آن را با آب سرد بشویید. البته به گزارش سایت طب فارسی باید بعد از آن از کرم مرطوب کننده استفاده شود . چون لیمو باعث خشکی پوست  خواهد شد.

البته میتوانستید لیمو را با زردچوبه، عسل و یا ماست ترکیب کنید و به عنوان ماسک از آن استفاده کنید.


رفع سیاهی زیر بغل با پوست پرتقال

برای رفع سیاهی زیر بغل ما به شما پوست پرتقال را پیشنهاد می کنیم. اول از همه پوست پرتقال را چند روز زیر نور آفتاب خشک کنید. سپس پوست خشک شده را آسیاب کرده و از آن پودر تهیه کنید.

در مرحله بعدی این پودر را با گلاب و شیر مخلوط کنید . سپس این ماسک زیر بغل خود را بمدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بمالید و بعد با آب سرد بشویید. به مرور متوجه نتیجه خواهید شد.


رفع سیاهی زیر بغل با آرد نخود

از آرد نخود برای درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران استفاده کنید. می توانید با آن یک ماسک خانگی تهیه کنید. برای تهیه ماسک مقداری از ارد را برداشته و با آب لیمو، زردچوبه، و ماست مخلوط می کنیم. سپس آن را به ناحیه زیر بغل میزنیم و بعد از نیم ساعت با آب گرم بشویید. هفته اول هر روز از ماسک استفاده کنید اما هفته های بعد می توانید ۳ بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.


منبع: http://tebfarsi.ir

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۳ ب.ظ
  • leila992

نظرات  (۱)

متشکرم عالی بود
www.roustanews.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی